.

.

Mar 9, 2014

Women's day outfit


This is the outfit that I wore on Saturday, hubby led me to the best souffle in the town. It was an ideal opportunity to wear a new necklace that I got from Persunmall. Another statement piece in my collection. You could already note that I like big necklaces, and if it's asymmetrical it's even better. It would be boring if I combined it with something of one color, so I didn't. I decided to wear it on printed sweatshirt and the rest of the outfit I kept simple. To spice things up I added a pink bag. Btw. bucket bag is a real must-have piece of the season. Do you like this look?

Ovo je outfit koji sam nosila u subotu, dragi me vodio na najbolji sufle u gradu. Idealna prilika da prošetam novu ogrlicu koju sam dobila sa Persunmall-a. Još jedan statement komad u mojoj zbirci. Mogli ste već primijetiti da volim velike ogrlice, a ukoliko je asimetrična tim bolje. Bilo bi dosadno da sam je kombinovala sa nečim jednobojnim, ne, ova ogrlica je zaslužila bolje. Odlučila sam se za duks sa printom, a ostatak kombinacije je ostao jednostavan. Da bih začinila stvar dodala sam pink torbu. Inače, bucket bag je pravi must have komad ove sezone. Da li vam se dopada look? 

Local store shirt
Choies sweatshirt
Terranova denim
Necklace thanks to Persunmall (link)
Carpisa bag
Parfois boots

13 comments:

  1. Sjajno, cizme su mi ekstra :)))

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  2. Ogrlica je savršena. A i duks :))

    ReplyDelete
  3. Da dopada nam se ;) i ogrlica i duks! Super look! pozzz

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Your sweater is so chic and trendy and love the pretty necklace.

    ReplyDelete
  5. Dolores, I love the statement necklace and I adore your pink purse... awesome :)

    ReplyDelete
  6. Joooj torba <3 <3 moram je otići potražiti, baš mi se boja sviđa! :)

    ReplyDelete
  7. Odlično!Za duks već znaš koliko mi se sviđa tako da je ovog puta favorit ogrlica;):*****

    ReplyDelete
  8. Mnogo volim takve ogrlice i divno si je iskombinovala ;)

    ReplyDelete
  9. Ogrlica je predivna a i cijeli outfit mi se jako dopada.

    ReplyDelete
  10. Duks je fenomenalan :-)
    Pratim te na instagramu, nadam se da ces uzvratiti :-)
    xx

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. I like your women's day outfit..
    Nice necklace and it looks great paired with a printed sweatshirt rather than a plain one
    Don't forget to enter my $80 Jollychic Giveaway
    http://www.beingbeautifulandpretty.com/2014/02/jollychic-80-giveaway.html?m=0
    Have a nice day
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  12. kako sam obožavala bambija kao mala! super kombinacija, sviđa mi se ogrlica i boje!

    ReplyDelete