.

.

Mar 11, 2014

Messy hair, old dress and perfect morning


Perfect Sunday morning, the first sunny day after a long time. It was warm and everything was suggesting that spring is coming. For walk I chose careless outfit, in a little bit of grunge style. I pulled my maxi dress out of the closet, and I tied vintage denim jacket around the waist and just shaked hair up. The new bag perfectly circled whole outfit.

Savršeno nedjeljno jutro, prvo sunčano poslije toliko vremena. Bilo je toplo i sve je slutilo na proljeće. Za šetnju sam izabrala nemaran look, pomalo grunge. Izvukla sam maxi haljinu iz ormara, prastaru teksas jaknu sam vezala oko struka, a kosu sam nehajno protresla rukom. Nova torba je savršeno zaokružila outfit.


Calliope sweater
Local store dress and jacket
New Yorker boots 

23 comments:

  1. Dolores, the midi dress is really lovely... I like the style of it and it looks really great on you:)

    Thank you for your sweet comment on my blog, have a lovely week :)

    ReplyDelete
  2. GREAT STYLE!http://ewefiu1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. divna suknjaxD

    xx
    majnira.com

    ReplyDelete
  4. Great look! Love your bag dear!

    ReplyDelete
  5. well i like all ,bag ,dress shoes and jacket ,all is fantastic :)
    maybe u can make one click on by choies banner it help me a lot for start this collaboration of if is not problem for u :) kiss from italy
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/ciuszki-ze-sklepu-choies.html

    ReplyDelete
  6. Maxi haljina/suknja + teksas jakna mi je možda omiljena kombinacija za proleće a tvoja je super ispala ;)

    ReplyDelete
  7. The skirt looks so beautiful, wonderful styling hun! It was great hearing your opinion on my last post.

    ReplyDelete
  8. Tebi je ovo messy, pa meni je kosa takva uvek ;)
    Haljina je savrsena, svidja mi se sto je maxi i sto se malo providi!!! pozz

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Looks amazing on you! great outfit!

    XX Nora / 1310bynora.com

    ReplyDelete
  10. mhh ta tobra, a i haljina je fantasticna


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/2014/03/dressale.html

    ReplyDelete
  11. Super za nedelju, odlican izbor :)
    http://fashionovertheainbow.blogspot.com/2014/03/mens-sweater-ask-me-questions.html

    ReplyDelete
  12. Gorgeous dress honey...you look beautiful...:-)

    ReplyDelete
  13. ja sam baš ljubitelj dugih suknji tako da mi se ova kombinacija već u startu sviđa, a još što si na to dodala te divne čizme i teksas jaknu čini je stvarno savršenom...nekako me podsjeća na devedesete.

    Teže je nego što se čini postići neku baš zamjetljivu ležernu kombinaciju, zar ne? u zadnje me vrijeme baš fasciniraju te ležerne kombinacije jer nekako najlakše je obući haljinicu i štikle, a u ležernoj kombinaciji baš dolaze do izražaja neki detalji...kao npr. ta narukvica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala na divnom komentaru Ivana :) Slazem se u potpunosti sa tvojim misljenjem za lezerne kombinacije, ja sam uvijek za spajanje nespojivog i slojevito oblacenje :) Najlakse je sve uskladiti, ali to onda zna djelovati dosadno.. Inace, i meni je prvo palo na pamet da je ovo look koji bas lici na devedesete! x

      Delete
  14. Outfit je fantastičan :) Savršeno za nedelju :*

    ReplyDelete
  15. Savrseno,meni se najvise svidja doza grunga u ovoj kombinaciji;))))A i narukvica,nase Milane ruku djelo,je prelijepa;):***

    ReplyDelete
  16. U look great , I really like your relaxed Sunday outfit
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ReplyDelete
  17. The dress is really gorgeous. Just gorgeous! I was kind of nervous to order my dress through internet, but I am glad I did it. This dress is so perfectly beautiful!

    ReplyDelete
  18. Great dress ; D

    ReplyDelete
  19. Teksas jakna je pun pogodak :-)
    xoxo

    http://katycolorfulfreak.blogspot.com

    ReplyDelete