.

.

Mar 24, 2014

Like a princess


This is my favorite type of skirt, flattering and girly, just wonderful! I wanted another layer of tulle but the tailor said it would be pure exaggeration. haha She was right. This way it's perfect. If I could keep only one outfit it would be this one. Do you like it?

Ovo je moj omiljeni model suknje. Lepršava i girly, jednostavno divna! Ja sam željela još jedan sloj tila, ali je krojačica rekla da bi to bilo čisto pretjerivanje. haha Bila je u pravu. Ovako je savršena. Da mogu zadržati samo jedan outfit to bi sigurno bio ovaj. Da li vam se dopada? 


Custom made skirt
Springfield jacket
Kitten heels

23 comments:

  1. Upravo sam si narucila slicnu samo u mint boji tako da je svaki komentar o pretjerivanju suvisan :) Divnaaaaa ♥

    ReplyDelete
  2. Odlicno si iskombinovala suknju :)

    ReplyDelete
  3. cool dress with this jacket look perfect <3
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/pied-de-poule-pois.html

    ReplyDelete
  4. Yes! It is so beautiful. I'd like to wear it!! Great styling!! Love,

    www.shineonsilver.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. wup wup, suknja mi je omg !!

    ReplyDelete
  6. I love the long skirt, it reminds me of romanticism... the black leather jacket looks so great with the skirt :)

    ReplyDelete
  7. Jao, suknja je san! <3
    Mnogo mi se dopada kako izgleda sa tom jaknicom i cipelicama! Odlicno :))

    ReplyDelete
  8. predivnoo Dolores! :) suknja licni 'must-have'. kiss*

    ReplyDelete
  9. Prelijepo :) Ja sam oduševljena, savršeno si ovo uklopila :*

    ReplyDelete
  10. Hello from Spain: great outfit. You look like a princess. Nice skirt. Keep in touch

    ReplyDelete
  11. I love your skirt! Thanks for your comment on my blog, sure lets follow each other. Follow me via GFC and let me know, then I'll follow you back immediately :)

    Cheers,
    Karina Dinda R. ♥
    BLOG | TWITTER | INSTAGRAM | SHOP

    ReplyDelete
  12. Super kombinacija jaknice i suknje od tila koja mi je wow.
    <3

    ReplyDelete
  13. What an amazing skirt!!

    xx

    http://www.madridforniagirl.com/

    ReplyDelete
  14. Hi dear!! I really enjoy your blog, its SO COOL!!
    Your style is so perfect :)
    Come to see my new post: ARMED WITH WEAPONS
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  15. Suknja je prelepa, vidis nikad mi ne bi palo na pamet da je mogu dati sasiti!!!
    Look je fantastican! pozzz

    http://stylesensemoments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Les chaussures sont canons !
    Bisous
    Yu'

    ReplyDelete
  17. SAVRŠENO, ali SA VRŠEEENOOO!

    ReplyDelete
  18. Wow you have amazing skirt :-)

    my-littlejournal.blogspot.sk

    ReplyDelete
  19. Uhhh fenomenalno, odlicno! Imamo slicnu suknju, samo je moja malo kraca! :) :)

    ReplyDelete