.

.

Aug 23, 2013

You're never fully dressed without a smile

Ovo sam nosila na porodičnu večeru. Crnu kombinaciju sam osvježila sa narandžastima hlačama i omiljenom maramom. Ukrasne šnale za maramu su praktične i u isto vrijeme zanimljiv detalj. Jedini problem je što ih je teško naći, tako da sam ovu posudila od mame. 












Vintage blazer
Fishbone denim
Orsay shirt
Pierre Cardin scarf
Oriflame bag


Ahai shopping proposal:
Winter coats for women

Sweaters for women
Winter formal dresses

3 comments:

  1. Love your style.

    xoxo
    Please check out my new post.

    http://sandysandhu.blogspot.com/2013/08/my-style.html#.UhdF9BukohU

    ReplyDelete
  2. Kombinacija je odlicna!Gdje si kupila cipele?Super mi je model,trazim slicne;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, divna si :) Cipele sam kupila prosle godine u Slovackoj, ne sjecam se koja je prodavnica u pitanju (mislim da je neki njihov brend). :) x

      Delete