.

.

Aug 3, 2013

AW 2013/14 fashion trends

Bliži se septembar i već je vrijeme da razmišljamo o kupovini nove garderobe. Prije toga, ja uvijek zavirim u ormar i vidim šta već posjedujem, a da se uklapa u trendove za narednu sezonu. Rijetko bacam garderobu i to se pokazalo kao pametna navika. Visoke čizme su ponovo aktuelne, kao i bajkerske čizme sa nitnama. Špic će se javiti kod salonki i čizama sa visokom potpeticom. Krzno i detalji od krzna su poželjni, a sudeći prema onome što su prikazali na revijama Alexander Wang (meni omiljeni dizajner) i Marni, u modu se vraća astrahan krzno. Komadi sa uzorkom krokodil kože su must have. Nosiće se i tvid, džemperi od angore i metalik odjevni komadi. Tartan se vraća na velika vrata. Ako još uvijek imate karirane suknje koje ste nosili prije 10-ak godina, vrijeme je da ih reciklirate. Tartan možete kombinovati i dobiti klasičan look ili se poigrati i slijediti grunge trend. Boje koje dominiraju su crna, siva, mornarsko plava, bijela i krem. Nabavite i jedan komad u military stilu i spremni ste za predstojeću sezonu. Koje trendove ću ja prigrliti imaćete priliku da vidite u budućim postovima.

Pogledajte Zarinu kampanju za jesen 2013.




Ahai shopping proposal:
Winter coats for women

Sweaters for women
Winter formal dresses

2 comments:

  1. Odjeću nikad ne treba bacat,ja svako malo zavirim u ormar i nađem nešto staro što mi se opet sviđa :)

    ReplyDelete
  2. Great post!
    Thanks for your lovely comment on our blog!
    If you want to come back to visit us and decide to follow our blog we reciprocate!
    Kiss kiss from Italy:)

    http://todayilook.blogspot.it

    ReplyDelete