.

.

Jul 27, 2013

Shoes make me happy

Već dugo planiram kupiti nove sandale i kada sam konačno otišla u shopping ništa mi nije odgovaralo. Bila sam spremna da potragu ostavim za neki drugi dan, a onda sam se sjetila prodavnice koju mi je prijateljica preporučila. Odmah sam se zaljubila u ove plave, udobne su i lako se kombinuju. Ne znam šta je to sa mnom i svijetlo plavom bojom, ali u poslednje vrijeme je moj favorit. Košulju sam ukrala suprugu i dodala nitne. Volim miješati plavu i narandžastu, poprave mi raspoloženje. Teško mi je funkcionisati sa malom tašnom, zato je ova pravo rješenje. Negativna strana velike torbe je nered koji se u njoj stvori u roku par dana, ali ipak stanu sve sitnice koje su mi potrebne. Da li i vi spadate u grupu žena koje obožavaju velike torbe?







Shirt stolen + DIY
Fishbone denim
Parfois ring
Aldo bag
Bag me sandals

No comments:

Post a Comment