.

.

Jul 26, 2013

Color your world

Danas sam previše umorna za bilo šta, ali potrudiću se da večeras odradim fotkanje tako da novi outfit post očekujete već sutra. Htjela sam podijeliti sa vama svoje oduševljenje Colorama lakovima za nokte koji dolaze iz Maybelline NY kozmetike. Koristila sam Mini colorama lakove prije nekoliko godina, kupovala sam ih povremeno i onda sam prestala (ni sama ne znam zašto). U martu sam bila u kupovini i vidjela sam Colorama lakove u novom pakovanju i počela sam ponovo da ih koristim. Zadovoljna sam teksturom, postoji veliki izbor nijansi i cijena je veoma pristupačna.






Ahai shopping proposal:
Winter coats for women

Sweaters for women
Winter formal dresses

2 comments:

  1. Ja sam bas skoro kupila Colorama Neon neki narandzasti i zadovoljna sam, inace i druge boje su mi delovale predivno! :)

    ReplyDelete
  2. So pretty colors! :)
    I adore the pink and the blue!

    http://relocatewonderland.blogspot.gr/

    ReplyDelete